Sunday, November 1, 2009

:: suwey ::

bulan ni bulan yg malang bg aku...dlm kata kasar nyer suwey...mmg suwey pun...
dgn kerja yg byk, laptop aku rosak, pas tu aku x dpt g dinner..

pasal dinner...hal yg paling aku sedih, dan blh wat aku nangis bila aku tringt atau aku berckp pasal dinner...
PGN- pra graduation night, dinner last utk past 6, dinner yg aku paling nk g...aku dh siapkn baju kebaya yg aku suka...dgn kasut nk pakai, selendang...
tp kesudahannya aku x dpt pergi...
x tau slh siapa, tp mgkn mmg salah aku kot...
mmm...entah lah, aku x marah, x da niat pun nk marah, cuma aku terasa...
mak pernah ckp, "along, biar along marah, jgn along terasa"...
aku paham apa yg mak aku maksudkn, biar marah, jgn terasa...
kalu marah, kita akan lepaskn sumenyer, x kn ada simpan apa2 dlm hati, tp kalu terasa, ia akan tetap dlm hati, x dpt nk luahkn...

apa yg aku buat skrg ni?...
berdiam diri...tidak berckp, membiarkn suasana antra kami diam, tanpa ada apa2 perbualan...
rasanya itu lbh baik...
diam lebih baik dr berckp...

1 comment:

  1. hhmm cian wawa, tanya gak kat dak kelas wawa, mana wawa mlm tuh tapi fahdis ckp wawa g convo adik.
    p/s baju kebaya tuh mesti cantik kan =)

    ReplyDelete