Wednesday, November 11, 2009

:: tamat sudah ::

tamat sudah...
pg td paper last aku utk 2 tahun amik ijazah...
mcm x percaya jer dh paper last, pas ni x da dh nk baca buku utk final exam, tak ada assigment lagi
macam tak percaya aku dh 2 tahun kat sini, macam2 kenangan aku kat sini, dgn sume org...mcm2 yg aku lalui.ada yg seronok, ada yg x seronok...ada yg wat aku senyum, ada wat aku nangis, ada yg wat aku nangis...tp apa2 pun sume tu akn jd kenangan yg paling berharga dlm hidup aku, yg aku mesti ingat.

mungkin ini akan jd entry terakhir aku...(sbb aku x tahu bila aku blh update)...
dikesempatan ini aku nk mintak maaf pd sume yg aku ada wat salah, aku maafkan sume org...malas nk ingt slh org pd aku sbb aku pun ada wat salah pd org gak...
ucapan terima kasih utk semua yg sudi jd kwn aku selama 2 tahun ini, semoga kita tetap jd kwn smpi bila2...
juga ucapan terima kasih kepada elly, farah, shatela, yah, mieza, dan jannah kerana menjadi housemate aku selama 2 tahun ini...
terima kasih kepada nyta kerana menjd kwn baik aku...
terima kasih kepada classmate, fahdis, pejal, zaili, ody, berry, shah, dzul, polly...
juga terima kasih kepada wira...team member dlm project SA 1 dan 2
dan ucapan terima kasih kepada sume yg mengenali diri ini...



No comments:

Post a Comment